2012. február 18., szombat

Ez kééééész

Párszor már gondoltam magamban, néha hangosan ki is mondtam, remélve, hogy senki nem hallja, persze, mindig hallotta valaki, hogy ennél furcsább, hülyébb, kegyetleneb dolog már nem történhet velem. Persze az élet mindenre rácáfol.

Történ pár nappal ezelőtt, hogy kint voltam ellenőrizni a peremvidéken. Befelé haladva a civilizáció felé arra lettem figyelmes, hogy a kolléga intézkedése közbe egy mediterrán illuminált hölgy odo-oda mondogalódik. Mivel a kolléga eljes mértékben tudta kezelni a helyzetet, meg is vártam a csuklós busz forgójában, mesélje el, mi történt.

Egy ifjú hölgy jegy, bérlet nélkül utazva, teljes mértékben elismerve vétségét átnyútotta igazolványát az ellenőrnek, aki az adatfelvétel után megkérte a pótdíjazotatt, aláírásával ismerje el a pódíjazás tényétés a csekk átvételét. Erre a mata részeg nő odakiabál: -  Ne írja alá! A hölgy: - Majd én elintézem, ne szóljon bele!

Minden gond nélkül megtörtént az intézkedés. Kolléga jön hozzám a forgóba, elmeséle eme csodás története, és utazunk tovább a végállomásig. Egyszer csak látom ám, h a részeg nő, hol feláll, és esik-kel, hol lehupan egy üres ülésre. Kimentünk vele pár megállót végállomásig. Előttem szállt le.
Az részeg hölgyike betámolygott a teljesen minden irányból átlátszó üveg fedett beálló mögé, letolta farmernadrágját, majd férfi doxer alsóját és elvégezte kisebbik dolgát.
Enyhe koszorúér görcsöt kaptam. És ilyenkor nincs sehol egy rendőr, vagy közterület felügyelő...

A minap történt az is, hogy  segítenem kellett szót érteni a kollégának a külföldiekkel. Látom ám, hogy kalimpának a vili közepéről. Megyek, kérdem, mi a baj? Tudok-e angolul? Mondom, igen. Mint később kiderült 4 észak.keleti szomszédos államból áttévedt személynek nem volt jegye. Először jöttek nekem azzal, hogy tegna kaptak az ellenőrtől. Mondom, az lehetetlen. Aztán jött a duma, hogy mi csak tegnap este 11-kor ékeztünk. Gondolkodom. Akkor még sima járatok járnak, éjszakain a zöld szalagos biztonságitól tudnak jegyet venni, de ők éjfél körül kezdenek. Letoltuk a szokásos köröket. Akor hol tudok jegyrt vrnni. És ezt megkérdezi tőlem,Újbuda-Központban. Körúti végállomás, átmegy egy csomó villamos, és busz. Bárhol.
Komolyan. Miért kell nekem a számat jártatnom enyit, hogy elismerjék az emberek, hogy ma lebuktak, fizeti kell. Komolyan. Nem szem ebmbert, Csak, ha felidegesítenek, akkor sem szó szerint.

Hagytam volna őket a francba, ha nem jövök rá 3 mondat után, hogy hazudoznak. Ott mát bemérgedtem.

FIGYELMEZTETÉS:

Iszonyat hihető, vagy vicces és ezért nem beleköthető indokot találj ki arra, miért nem vettél jegyet.

Ha kifizeted a pódtdíjat helyben egy buliró hazafelé pihengetve, lehet, hagylak pár órát alukálni a volnalo :D

LOVE AND PEACE!!!

2 megjegyzés:

  1. nem tudom, hogy ők mennyire hazudtak az ellenőr jegyeladását illetően, de már én is tapasztaltam olyat, hogy egy ellenőre felszállt az 55-ösre a Szentlőrinci útnál, ellenőrzött 4 embert (engem is ) és rajtam kívül senkinek sem volt jegye, nekik KÉTSZÁZNYOLCVAN forintért adott jegyet... majd két megálló múlva leszállt. érdekes.

    VálaszTörlés
  2. Nem arról hazudtak, hogy eladott. Ha mondjuk ott van egy kismama a babájával, valószínűleg én is adtam volna el neki 320 Ft-s jegyet. De a túrista, aki talpig márkás túrafelszerelésben nyomja, tényleg ne mondja nekem, hogy tudott venni, aztán meg azt, hogy csak előző nap este 11-kor érkezett.
    Az ellenőrzés meg tényleg úgy van, hogy megkapjuk műszakkezdésnél a járatot, amin dolgozni kell, és pár megállónként leszállunk ellenőrzés után, majd felszállunk a következőre.

    VálaszTörlés