2012. március 2., péntek

Agyf@sz

Hihetetlen, hogy egy nap, 3 emberrel kell udvariasan viselkednem, aki rajtam kéri számon, miért nincs minden lakás előtt jegypénztár. A január óta megváltozott szakaszhatárokról sem lett kiértesítve. Persze meg majd még külön levelet kap az ország minden lakosa.

Már annyira nem tudom, pontosan mit is mondtam nekik, de azt biztosan tudom, hogy egy tűzokádó kegyetlen fenevadat tartottam magamban vissza. Még páran előadják nekem ezt a dumát, és kieresztem. Na akkor lesz járatürítés.

Miért nem lehet az embereknek jegyet tartani maguknál. Ha már nekiáll dumálni, hogy ő akart venni, de nem tudott. Meg nem vagyok 2 lábon járó bérlet-, és jegypénztár katalógus.

Ott áll a pasi a kettes ajtónál, meséli a barátjának, h neki külterületen van valami telephelye, és rendszeresen jár ki. Erre nekem azt mondja, nem tudott a szakaszhatár változásról. Mindezt február 29-én. Január 1-től van változás. Egy: bemondja a hangosbemondó, 2: ott állt a pasi a felmatricázott új szakaszhatár  tájékoztató mellett :D

Valami frappáns dolgot kell kitalálnom ezeknek a  kezelésére, mert lassan vadállattá válok. És nem az idiótát féltem, hanem magamat, hogy annyit kapok majd érte, mint egy rendes emberért.

1 JEGY!!!

1 megjegyzés:

  1. Kedves ODO!

    Hiányoznak az írásid, pedig nagy érdeklődéssel olvastam őket.
    Gyere vissza!

    VálaszTörlés