2012. január 11., szerda

Agglomeráció, avagy az ellenőr is fázik

Van egy olyan dolog, amit úgy hívnak agglomerációs ellenőrzés. Ennek az a lényege, hogy csak a központ által megatározott nem csak viszonylaton (vonalon) , hanem meghatározott megállók között kell ellenőrizni, és csak ott.

Na a gyakorlatban ez úgy néz, ki, h felszállunk a járműre, elmegyünk a kezdési pontig, ellenőrzünk jelen esetben a következő megállóig, majd leszállunk, át a másik oldalra, felszállunk, majd a következőnél megint leszállunk. Persze megesik, hogy túl kell mennünk, mert a társunk vagy mi éppen ír. 
Így esett meg, hogy 2 megállót túlcsúsztunk. Zuhogó hó, fújó szél, nyílik a busz ajtaja, én lépek le, hát nem majdnem bokáig ér a hó? Kint voltunk a puszta közepén. Még fedett megálló sem volt. Állunk a szakadó hóban, nézem a menetrendet, negyed óra múlva jön a következő. Mondom király. Végre jöna  busz. Hát nem egy másik csoport van rajta, akik szintén túlcsúsztak??? Így mi maradtunk a hóesésben. A szekerünk 10 perc múlva jött. Így 25 perc ázás-fázás után felszálltunk, elzötyögtünk  a kijelölt állomásig, majd megint le-fel. 
9 után elmentünk a szokásos bejelentkezésre. Kicsit melegedtünk. Jó volt, de mire kicsit felolvadtunk, már megint mehettünk ki a második felvonásra.

Volt a napnak mókás része is :D Kaptam egy bodyguard-t :D Egész nap fedezett egy biztonsági őr :D Tiszta menőnek éreztem magam. Bár szükség nem volt rá, mert elég határozottan léptem fel, és egyedül is le tudtam szállítani a bunkaját. Ha nem bunkózik, még hagytam is volna, hadd utazzon még egy megállót. De elrontotta.

Láttam egy édes uszkárt is :D Hangjelző kutyus olt :D valahogy így nézett ki

     
Szegény biztonsági őröket sajnáltam, akik reggel velünk kezdtek. 24/48-as műszakban dolgoznak. És mikor ezt a csodálatos feladatot kaptuk, ők reggel fagyoskodtak velünk, majd délután a délutánosokkal, és este astorián találkoztam velük, minkor mentek ki éjszakai járatra szintén fagyoskodni. Nekik nehezebb volt a napjuk, mint nekem. Én legalább már 2kor egy kád forró vítben sziesztáztam, bár így is sikerül megfáznom.

Béke veletek. Ha lesz valami érdekes, szólok :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése