2012. február 1., szerda

Az első mérföldkő

Holnaptól más kódban leszek, ami azt jelenti, fél órával később kezdek, és pár ismerősön kívül, teljesen új emberekkel fogok együtt dolgozni. Ez azért olyan fontos, mert nem szeretem a változásokat. Mindig kétkedve indulok neki az ilyen dolgoknak. Még nem tudom, hogy fogok reagálni. Lehet, jobb lesz, ha mindenki elkerül, esetleg vicces programajánlókat mellékelek a pótdíjazás mellé, hogy mindenki tudja, mi másra is költhetné azt a 8-16 ezer forintot :D

Nagy élményben volt részem nemrég. Szombat hajnal a 4-es-6-oson :D Vannak kollégák, akik nem szeretik. Őket is megértem. Sok részeg és drogos között teljesen kiszolgáltatva, nem a legbiztonságosabb a körút. 

Hallottam olyat, hogy túllőtte magát az emberke, és nem pont ott lehelte ki a lelkét? Kolléga talált rá. Nekem szerencsére csak a mókás részegek jutottak.

Ébresztgetem a  srácot, nem akar felébredni. Kezdek morcos lenni, meglökdösöm a vállát:
-Uram, jó reggelt! Ez nem szálloda, nem itt alszunk.
Erre a srác nagyon mókásan így reagál:
-Szobaszervíz?
-Nem, Uram! Jegy-, és bérletellenőrzés. – Alig bírtam ki hangos röhögés nélkül. Jó kedvem is volt aznap hajnalban, ez csak dobott rajt egy lapáttal :D
Végül a muksó úgy döntött, megpróbál leszállni, de ehhez előbb fel kellett állnia :D Kepesztet felém, mint a macska mikor tisztogatja a fejét :D Én csak lesek. Végre elérte a hasi-tasimat. Fel akart rajta kapaszkodni. :D Megfogtam a kezét, és mondtam neki, hogy nem vagyok kapaszkodó, de ha megkér, szívesen segítek felállni. Szegény csak bólogatni tudott. :D Lekísértem a járműről :D
Pár székkel arrébb, a srácot nem tudtam felébreszteni. Mi mentünk 2 kört másik kocsikon, míg ő békésen alukált a villamoson. Ment vagy 2 kört a körúton az tuti :D 9 óra körül már nem volt ott :D

Mióta nem írtam új megnevezést tanultam. Bérletes geci. A 200E járaton nem csak csini stewardessek vannak, hanem a város felé haladva megszaporodnak a taplók is :D

JÓTANÁCS:
                
Ha ritkán is BKV-ztok, vegyetek egy francos gyűjtőjegyet, mert azt 100 év múlva is használhatjátok, az aktuális vételártól függetlenül.  És nincs olyan gond, hogy nem tudtam venni. Gyerekek. Mindenhol ki van rakva, hogy az utazást érvényes bérlettel, vagy felszállás után azonnal kezelt jeggyel lehet igénybe venni. Ha nem is lyukasztod, pecsételteted le azt a fránya jegyet, legalább legyen nálad egy kezeletlen. Én is inkább lekezelem helyettetek egy kisebb monológ kíséretében, – persze ha visszaszólsz, nagyobb – mint hogy szórakozzak, hogy ez egy kezeletlen jegy, és kérem az igazolványát.

Remélem sosem kérem tőletek majd az igazolványt, LOVE AND PEACE!!!


3 megjegyzés:

  1. gyűjtőjegyet ad nekem az újságos is, vagy azt csak jegy/bérletpénztárban tudok venni?

    VálaszTörlés
  2. :) azt mond meg nekem, ugye a szabály úgy szól, hogy "utazást érvényes bérlettel, vagy felszállás után azonnal kezelt jeggyel lehet igénybe venni. "

    most tegyük fel, van ugye a bérletem érvényessége, tegyük fel, 4.-én jár len 5.-én éjszakai járaton ugyebár hajnali kettőig érvényes, mi a szitu akkor, ha én pl hajnali fél2kor szállok fel, de a busz olyan hosszú vonalon megy, hogy pl hajnali kettőre nem érek haza, és e közben jön egy "idézőjelesen ellenőr", pl 2 után, akkor itt mi a szitu, mivel kettő előtt szálltál fel, érvényes bérlettel és szabályszerűen

    VálaszTörlés
  3. Panka:
    Gyűjtőjegyet nem minden újságos árul, de bódés megoldásban, vagy bérletletpénztárban a tuti.

    Találdki:
    Éjszakai járaton csak a biztonsgi őrök vannak. Az ő feladatuk a felszállók ellenőrzése, és a hajléktalanok, ormótlan részegek kizárása az utazásból. Ha Téged 1:59 perckor felengedett az őr, akkor befejezheted az utazásodat. Ha 1:59 perckor nm engedett fel, akkor jogosan reklamálsz.

    VálaszTörlés